tisdag 16 oktober 2012

Härlig inspelningsdag

Wow vilken dag, vilka människor. Tror det här var den roligaste inspelningen jag varit med om. Grymt gäng, grym energi. Vi spelade in en reklamfilm med FLX 2.0 (Felix Herngrens produktionsbolag) åt Coop.

Alla från stylist, inspelningsledare, makeupartist till regissör, Johan Rheborg var riktigt sköna att jobba med. Johan har en härlig humor offscreen också, och det är verkligen tacksamt att få jobba med en så begåvad artist och en riktigt go människa.

Jag har i och för sig aldrig träffat på otrevliga människor i den här branschen men kan oftast känna en underton av stress då allt ska klaffa och saker och ting måste hinna spelas in inom en viss tidsram. Men jag tror att det är oerhört viktigt att man som skådespelare får en bra dialog med regissören för att man ska känna sig trygg och kunna leverera på ett bra sätt framför kameran. Det känner jag att jag fick. Resultatet återstår dock att se. Spännande och pirrigt på en och samma gång!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar